ایمیل تبلیغاتی

افرادی که می خواهند ازاین روش برای بالا بردن میزان فروش خود استفاده کنند، اولین کاری که می کنند این است که عبارت ایمیل تبلیغاتی را درون موتور جستجو وارد می کنند و با استفاده از سامانه های اینترنتی اقدام به ارسال ایمیل تبلیغاتی می‌کنند. در این حالت این گونه سایتها حسابی را به شما می دهند که می توانید نوع متن تبلیغاتی به همراه دیگر متعلقات را وارد کنید و تمامی تنظیمات ارسال نامه را انجام دهید. سپس اقدام به انتخاب نوع مخاطبین کنید. البته این یک متعارف برای هر نوع سیستمی نیست. ممکن است یک سامانه به یک روش عمل کند و یکی دیگر به روشی دیگر.

ولی باید به این نکته توجه کنید، بسته به اینکه چه امکاناتی این گونه سرویس ها به شما ارائه می کنند، باید سعی کنید که از تمام آنها به نحو احسن استفاده کنید. در ابتدا بهتر است که مطالعه ای راجع به هر بخش داشته باشید. مثلاً اگر در قسمت های مختلف پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی از اصطلاح CTR استفاده شده، بهتر است بدانید که این اصطلاح چه معنی دارد. یا دیگر اصطلاحات به همین صورت.

مسلماً شما می خواهید از ایمیل تبلیغاتی برای افزایش میزان درآمد خود استفاده کنید. نه چیز دیگر. اما گاهی اوقات هم فقط قصد اطلاع رسانی را دارید که این هم نوعی سرمایه گذاری و یا تبلیغ بلند مدت است.

گاهی اوقات شما خود صاحب سایت یا وبلاگی هستید که می‌خواهید در کنار همان سایت یا وبلاگ یک سامانه‌ی تبلیغاتی از طریق ایمیل هم داشته باشید. در این صورت بهترین راهکار استفاده از برنامه‌های ارسال خبرنامه است که اگر از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنید، با چند تا کلیک به راحتی می توانید به خواسته‌ی خود، که همان خبرنامه الکترونیکی است برسید. با این کار به مخاطبین سایت‌تان این اجازه را می دهید که در خبرنامه ایمیلی شما عضو شده و آخرین مقالات و اخبار سایت یا وبلاگ شما را دریافت کنند، آن هم در ایمیل خود.

در این حالت بیشتر باید روی جلب اعتماد آنها کار کنید تا بالاخره محصولی که می خواهید آنها برای آن پول پرداخت کنند را بخرند. این جلب اعتماد بیشتر باید با مقالات و نوشته‌های خوب و با کیفیت انجام شود تا آنها پی به کیفیت محصول شما ببرند.

در هر حال، اگر دقت کنید، ایمیل تبلیغاتی برای خود راه‌ها و روش‌های گوناگونی دارد که باید با مطالعه راجع به آنها به اطلاعات خود بیافزایید.

/ 0 نظر / 70 بازدید