تبدیل بازاریابی به انواع اینترنتی آن

اصول کار همان است، ولی نوع و روش‌های بازاریابی فرق کرده است. اگر قبلاً با استفاده از نامه‌های کاغذی، بروشور، کارت ویزیت و … اقدام به بازاریابی می‌کردیم، امروزه لازم است که شیوه‌ی نوین آن استفاده کنیم. دیگر شاید روش‌های قدیمی کاربردی نداشته باشند.

مزایا و فرصتهایی که در بازاریابی برخط برای بسیاری از کسب و کارها به ارمغان آورده است، باعث شده است کسانی که به فکر پیشرفت در آینده هستند رو به این سمت آورده و از فرصت‌های بالقوه‌ای که هنوز جای آنها خالی است، استفاده کنند.

وقتی خرید به جای حضوری به صورت مجازی انجام می‌شود، پول از حالت کاغذی خارج شده و پلاستیکی شده است، ارسال کالا جدید شده است، باید نوع بازاریابی ما هم تغییر کند و از شیوه‌ی جدید آن استفاده کنیم. اینجاست که همگام با دیگر تغییرات کار خود را به بهترین نحو پیش خواهیم برد.

ما در حال گذر از زمانی هستیم که کم کم تمامی تراکنش های مالی به صورت برخط و آنی انجام می‌شود. پس چرا باید روش بازاریابی ما هنوز کاغذی باشد؟ آیا این مسخره نیست؟ تمامی ابزارهای قدیمی بازاریابی مانند هدیه‌ی تبلیغاتی، بروشورها، تبلیغات کاغذی و … به نوع الکترونیکی خود تبدیل شده‌اند که یکی از بارزترین نوع آن، همان ایمیل است که روز به روز به کارکرد آن افزوده می‌شود. پس جای کار در این عرصه بسیار گسترده است.

/ 0 نظر / 19 بازدید