تعین هدف در تبلیغات ایمیلی

در ارسال ایمیل انبوه شما چه می‌خواهید؟ آیا می‌خواهید که دریافت کنندگان ایمیل‌های تبلیغاتی شما در سایت شما عضو شده، و یا خریدی را انجام دهند؟ یا اصلاً قصد افزایش بازدید در یک دوره زمانی کوتاه مدت را دارید؟

در هر صورت، هر قصد و نیتی که از راه اندازی بسته تبلیغاتی خود دارید، باید هدف خود را مشخص کنید. در این صورت است که به راحتی می‌توانید بروی آن مانور داده، و ابزارها و مواد لازم را تعیین کنید و در کنار یکدیگر بچینید تا به هدفی که تعیین کرده اید، برسید.

بسته به نوع هدفی که انتخاب کرده اید، خیلی از مراحل کار ممکن است که فرق کند. مثلاً اگر شما قصدتان فروش یک محصول به صورت فوری است، حتماً نیاز است که مشخصات کامل کالای خود را در متن ایمیل بیاورید، و یا اگر می‌خواهید مشتری را به یک صفحه از فروشگاه خود منتقل کنید، این کار را با ظرافت خاصی انجام دهید. اینجاست که ما به اهمیت انتخاب هدف برای ارسال ایمیل تبلیغاتی پی می‌بریم.

در کل این سوال را همیشه در ارسال ایمیل تبلیغاتی از خود بپرسید که انتظار دارید مردم چه کاری را برای شما انجام دهند؟ پس از اینکه به این سوال پاسخ دادید، تا حدی هدف خود را تعیین کرده اید که به راحتی از این پس می‌توانید بقیه مراحل را به خوبی طی کنید.

/ 0 نظر / 25 بازدید