email-marketing

تبلیغات رایگان در گوگل

تبلیغات با استفاده از غول اینترنت یعنی گوگل، و آن هم به صورت رایگان چیزی است که به صورت یک راز باقی مانده است. اما ما در این بسته به شما این راز را آموزش خواهیم داد تا به راحتی به هدف خود برسید.

بیشتر بخوانید ...
email-marketing

بسته ایمیل رایگان

برای شروع بازاریابی ایمیلی بهتر است کار را از بسته‌ای شروع کنیم که حاوی تمامی ابزارهایی است که ما به آن نیاز داریم. در این بسته به راحتی هر آنچه که نیاز داشته باشید برای شما فراهم شده است و با کیفیت بالا آماده گردیده.

بیشتر بخوانید ...
email-marketing

تبلیغات رایگان در یاهو

اگر به دنبال تبلیغات رایگان با استفاده از یک ابر قدرت اینترنت به نام یاهو هستید، حتماً این مطلب را بخوانید. در اینحا به شما بسته‌ای را معرفی می‌کنیم که حاوی چنین ترفندی است؛ آموزش تبلیغات رایگان در یاهو...

بیشتر بخوانید ...
 

معایب بازاریابی اینترنتی

معایب بازاریابی اینترنتی

هر کاری دارای معایت و مزایای است که باید با توجه به آنها اقدام به انجام یا انتخاب آن کرد. در فروش بیشتر از طریق بازاریابی باید بتوان کاری را انتخاب کرد که دارای مزایای بیشتری نسبت به معایب آن است. از آنجایی که بازاریابی اینترنتی بیشتر مورد نظر صنایع و صاحب نظران است، باید به معایت آن هم توجه کرد که البته آن را تبدیل به یک الگوی خوب برای انتخاب یک استراتژی مناسب کرده است. در ادامه به معایب بازاریابی اینترنتی اشاره خواهیم کرد.


در نوشته قبلی ما درباره مزایای استفاده از بازاریابی اینترنتی صحبت کردیم. دانستیم که اگر می‌خواهید در کسب  و کار خود موفق باشیم، حتماً باید از این روش شناخت محصول به مخاطب، یعنی بازاریابی اینترنتی استفاده کنیم. اما شاید برایتان جالب باشد که بازاریابی اینترنتی هم دارای معایبی به قرار زیر است:

معایب بازاریابی اینترنتی

  1. وابستگی شدید به فن‌آوری در عین حال، عدم نفوذ فن‌آوری در بسیاری از جوامع و بازارهای هدف.
  2. پنهان از دید خریدار، عدم توانایی در لمس، بوکردن، چشیدن یا امتحان‌ کردن (پروکردن).
  3. کالاهای ملموس، بازاریابی و به طور کلی خرید بر خط را با دشواری روبه‌رو می‌ند.
  4. مسائل امنیت و محرمانگی.
  5. هزینه‌های بالای نگهداری به دلیل تغییرات شدید محیطی (فن‌آوری و رقبا).
  6. شفافیت زیاد قیمت‌گذاری که منجر به جنگ قیمت می‌شود.
  7. به دلیل از بین‌رفتن مرزهای منطقه‌ای و جغرافیایی، رقابت جهانی خواهد بود و شرکت‌ها در این محیط با رقبایی از هر اندازه و باهر امکاناتی روبه‌رو هستند.

با توجه به این موارد شاید بهتر باشد که رویه‌ی خوبی را برای شناساندن محصولات خود به مشتری بالقوه انتخاب کنیم که بسیار مهم است که در هر کاری مزایا و معایت استفاده از آن کار را در نظر گرفت.

منبع : Jobportal.ir

 
نظرات ()
 
 
ویدیوهای آموزش رایانه جمال