email-marketing

تبلیغات رایگان در گوگل

تبلیغات با استفاده از غول اینترنت یعنی گوگل، و آن هم به صورت رایگان چیزی است که به صورت یک راز باقی مانده است. اما ما در این بسته به شما این راز را آموزش خواهیم داد تا به راحتی به هدف خود برسید.

بیشتر بخوانید ...
email-marketing

بسته ایمیل رایگان

برای شروع بازاریابی ایمیلی بهتر است کار را از بسته‌ای شروع کنیم که حاوی تمامی ابزارهایی است که ما به آن نیاز داریم. در این بسته به راحتی هر آنچه که نیاز داشته باشید برای شما فراهم شده است و با کیفیت بالا آماده گردیده.

بیشتر بخوانید ...
email-marketing

تبلیغات رایگان در یاهو

اگر به دنبال تبلیغات رایگان با استفاده از یک ابر قدرت اینترنت به نام یاهو هستید، حتماً این مطلب را بخوانید. در اینحا به شما بسته‌ای را معرفی می‌کنیم که حاوی چنین ترفندی است؛ آموزش تبلیغات رایگان در یاهو...

بیشتر بخوانید ...
 

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی که به بازاریابی آنلاین با برخط، بازاریابی مبتنی بر وب و … هم معروف است، عبارتست از شناساندن محصول به مشتریان بالقوه، با استفاده از روش‌های نوین بازاریابی الکترونیکی. در نظر بگیرید که یک سایت دارای مطالب و مقالات مختلفی است که بازدیدکنندگان بسیاری به آن سر می زنند. در کنار آن هم اقدام به معرفی و فروش کالاها و یا خدماتی می‌کند که یا خود تولید کننده‌ی آن است یا نیست. این یک نمونه از بازاریابی اینترنتی بود که باید عرض کرد این نوع بازاریابی دارای انواع و اقسام مختلفی است، که کسی که می‌خواهد در این عرصه موفق عمل کند، باید با انواع بازاریابی اینترنتی و اصول آن آشنایی کافی داشته باشد.


به دلیل گستره شدن بیش از پیش اینترنت در میان جوامع انسانی، استفاده از این نوع بازاریابی تاثیر بیشتر نسبت به گذشته خواهد داشت و توجه بیشتری را به سمت خود جذب خواهد کرد. امروزه هر خانه یا دفتر کار دارای یک خط اینترنت است که حداقل اطلاعات ساده‌ی خود را از این طریق کسب می‌کند. به همین خاطر فرصت برای بازاریابی اینترنتی بسیار توسعه یافته است.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

همانطور که گفته شد، ما با انواع مختلفی از بازاریابی اینترنتی مواجه هستیم. مثلاً بازاریابی با استفاده از ایمیل که به Email Marketing معروف است، یکی از بهترین و معروف ترین روش های شناخت محصول یا خدمات به خیل عظیمی از کاربران اینترنت است. البته این کار برای خود اصولی دارد. بازایابی با استفاده از مقاله، عکس، ویدئو، خبر، پادپخش، خبرنامه، و … از دیگر روش های کاربردی بازاریابی اینترنتی است، که باید بسته به نیاز خود، به طور صحیح از آنها استفاده کنیم.

در بازاریابی اینترنتی، اولی کاری که باید به صورت صحیح و کامل انجام شود، شناخت بازار است. این کار باعث می شود که شما به عنوان یک بازاریاب، به راحتی و سادگی بتوانید، با کمترین هزینه به هدف خود که فروش بیشتر است برسید. چه شما برای کالای خود بازاریابی می کنید، و چه برای فروش یک کالا پورسانت می گیرید، باید اشاره کرد که اگر ندانید کالا یا خدماتی که می خواهید بفروش برسانید را کجا و تحت چه شرایطی باید عرضه کنید، موفق نخواهید شد. شناخت بازار باعث شده است که بسیاری از افراد در این عرضه خوب ظاهر شوند. کسانی هم که می‌خواهند تازه کار بازاریابی اینترنتی را شروع کنند، در صورت شناخت کامل و تجزیه و تحلیل آن به راحتی می‌توانند موقعیت خود را تثبیت کنند و رشد نمایند.

در بازاریابی اینترنتی، داشتن یک وبسایت بسیار مهم است. درست است که داشتن سایت لازم و ضروری نیست، یعنی بدون آن هم می‌توانید تبلیغات کنید، اما تاثیر داشتن یک سایت در بازاریابی اینترنتی به قدری زیاد است که خیلی از متخصصین بدون سایت بازاریابی اینترنتی را مقدور نمی‌دانند. پس به این موضوع هم  باید توجه شود.

کلید موفقیت در بازاریابی اینترنتی، بازدید بالاست. چه یک سایت یا وبلاگ دارید و چه می‌خواهید یک تبلیغ را در مکانی از اینترنت قرار دهید، باید بازدید بالا برای یک کالا یا خدمات جذب کنید. اینجاست که می توان گفت شما در کار خود به عنوان یک بازاریاب موفق ظاهر شدید. پس ترافیک با درآمد در اینترنت عجین شده است و به هیچ عنوان از هم جدا نمی شوند.

انواع مختلف بازاریابی اینترنتی باعث شده است که جا برای کار کردن بسیار گسترده شود، به همین دلیل در نوشته های دیگر این سایت، در مورد روش های مختلف این نوع بازاریابی بیشتر صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

 
نظرات ()
 
 
ویدیوهای آموزش رایانه جمال