email-marketing

تبلیغات رایگان در گوگل

تبلیغات با استفاده از غول اینترنت یعنی گوگل، و آن هم به صورت رایگان چیزی است که به صورت یک راز باقی مانده است. اما ما در این بسته به شما این راز را آموزش خواهیم داد تا به راحتی به هدف خود برسید.

بیشتر بخوانید ...
email-marketing

بسته ایمیل رایگان

برای شروع بازاریابی ایمیلی بهتر است کار را از بسته‌ای شروع کنیم که حاوی تمامی ابزارهایی است که ما به آن نیاز داریم. در این بسته به راحتی هر آنچه که نیاز داشته باشید برای شما فراهم شده است و با کیفیت بالا آماده گردیده.

بیشتر بخوانید ...
email-marketing

تبلیغات رایگان در یاهو

اگر به دنبال تبلیغات رایگان با استفاده از یک ابر قدرت اینترنت به نام یاهو هستید، حتماً این مطلب را بخوانید. در اینحا به شما بسته‌ای را معرفی می‌کنیم که حاوی چنین ترفندی است؛ آموزش تبلیغات رایگان در یاهو...

بیشتر بخوانید ...
 

اهمیت استفاده از محتوای مشابه محصول در بازاریابی با ایمیل

اهمیت استفاده از مطالب مرتبط با محصول در ایمیل مارکتینگ

به مانند هر کار دیگری که شما میخواهید انجام دهید، اول باید مراحل کار را برای خود ترسیم کرده و اقدام به پیمودن آن کنید. یکی از این مراحل انتخاب محصول است. شما باید بدانید که چه محصولی را در بازاریابی با ایمیل خود می‌خواهید به فروش برسانید. در غیر این صورت ممکن است که شما در رسیدن به هدف خود ناکام بمانید. پس از آن هم باید مشخص کنید که چه محتوایی را می خواهید برای افراد مورد نظر ارسال کنید. یعنی چه نوع مقالاتی را باید برای آنها بفرستید که در نهایت منجر به خرید از شما و کالاها و خدمات شما شود. چیزی که در این مقاله قصد پرداختن آن را داریم، اهمیت استفاده از محتوای مشابه محصول در بازاریابی ایمیلی است که بسیار هم با اهمیت است.


شما در اولین گام های بازاریابی ایمیلی، باید به فکر ساختن لیست ایمیل باشید. این بدین معنی است که باید نشانی های رایانامه‌ی افراد مختلف را که فکر می کنید به محصول شما علاقه مند هستند و در آخر از شما خرید می کنند را جمع آوری کنید. بدین صورت فروش خود را می توانید با استفاده از ایمیل مارکتینگ شروع کنید. دقت کنید که خیلی مهم است که این لیست ایمیلی که می‌سازید که به صورت حرفه‌ای باشد. یعنی طوری نباشد که شما به اجبار برای کسی نامه‌ی تبلیغاتی ارسال کنید که این کار ممکن است برای شما و تجارت شما بد تمام شود.

حالا می خواهید با استفاده از نرم افزاری که در اختیار دارید، اقدام به ارسال نامه تبلیغاتی و یا حتی اطلاع رسانی کنید. اینجاست که باید به نکات بسیاری توجه کنید. یکی از این نکات این است که شما حتماً باید از ایمیل‌هایی با محتوای مرتبط با کالا یا خدمات خود استفاده کنید و آنها را برای مخاطب خود بفرستید. در غیر این صورت شک نکنید که تعداد برگشتی های شما زیاد خواهد شد و از خبرنامه‌ی شما، خیلی‌ها انصراف می‌دهند.

ارسال محتوای مرتبط با محصول شما چندین کمک بزرگ به شما می‌کند؛ اول اینکه مشتری کم کم با اهمیت محصول شما آشنا شده و می‌داند که اگر این محصول را خدمت را خریداری کند، چه مزایایی منتظر اوست. در ضمن شما اطلاعات نداشته‌ی خریدار را در مورد زمینه‌ی کاری خود افزایش دادید که برای شما و کسب و کارتان بسیار مفید خواهد بود.

این بدین معنی است که شما در بازاریابی ایمیلی، فقط نباید اقدام به ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی پشت سر هم کنید. حتماً باید نامه‌های شما متنوع بوده و حکم اطلاعاتی هم داشته باشد. یعنی شما به این موضوع هم فکر کنید که هیچکس فقط محض تبلیغ نمی‌خواهد نشانی رایانامه‌ی خود را به شما بدهد که برای او تبلیغات متنوع ارسال کنید.

از طرف دیگر زمانی که شما نامه‌های حاوی مطالب جالب و اطلاعاتی در زمینه‌ی محصول خود ارسال می‌کنید، مشتری های بالقوه شما با این موضوع آشنا می‌شوند که شما دارای تجارب خوبی هستید که همه‌ی این تجارب را شابد بتوانند در محصول شما به صورت یکجا داشته باشند. پس احتمال اینکه محصول شما در آینده ای نزدیک دارای فروش زیاد شود، بسیار بالاتر می‌رود. به طور کلی، تجربه نشان داده است که اگر شما برای مشتریان آینده و مخاطبان خود، علاوه بر ایمیل‌های تبلیغاتی مطالب خوب و مفیدی هم ارسال کنید، فروش شما بیشتر خواهد شد و مشتریان به شما بیشتر اعتماد می‌کنند.

برای انجام این کار، یعنی انتخاب محتوای مناسب و مرتبط با محصول، بهتر است که ببینید چه عناوینی برای کاربران می تواند مفید باشد، و در عین حال آنها را به اهمیت محصول شما آگاه کند. مثلاً اگر محصولی در مورد آموزش آشپزی به سبک ایرانی دارید، بهتر است آنها را بوسیله‌ی مقالاتی از کیفیت غذاها و انواع و اقسام خوراک‌های ایرانی آشنا کنید و سپس خواهید دید که به صورت فزاینده‌ای رغبت آنها به خرید محصول شما دو چندان خواهد شد. البته فراموش نکنید که کیفیت محصول شما هم حتماً باید به اندازه‌ای باشد که پس از خرید، مشتری احساس بی اعتمادی نکند، و طوری نباشد که خرید اول و آخر وی از سایت یا فروشگاه شما باشد. پس بهتر است همراه با فنون بازاریابی ایمیلی، از کیفیت محصول خود هم غافل نباشید.

 
نظرات ()
 
 
ویدیوهای آموزش رایانه جمال