email-marketing

تبلیغات رایگان در گوگل

تبلیغات با استفاده از غول اینترنت یعنی گوگل، و آن هم به صورت رایگان چیزی است که به صورت یک راز باقی مانده است. اما ما در این بسته به شما این راز را آموزش خواهیم داد تا به راحتی به هدف خود برسید.

بیشتر بخوانید ...
email-marketing

بسته ایمیل رایگان

برای شروع بازاریابی ایمیلی بهتر است کار را از بسته‌ای شروع کنیم که حاوی تمامی ابزارهایی است که ما به آن نیاز داریم. در این بسته به راحتی هر آنچه که نیاز داشته باشید برای شما فراهم شده است و با کیفیت بالا آماده گردیده.

بیشتر بخوانید ...
email-marketing

تبلیغات رایگان در یاهو

اگر به دنبال تبلیغات رایگان با استفاده از یک ابر قدرت اینترنت به نام یاهو هستید، حتماً این مطلب را بخوانید. در اینحا به شما بسته‌ای را معرفی می‌کنیم که حاوی چنین ترفندی است؛ آموزش تبلیغات رایگان در یاهو...

بیشتر بخوانید ...
 

تبدیل بازاریابی به انواع اینترنتی آن

email-marketing

امروزه با تبدیل شدن شهروندان یک شهر، به شهروندان الکترونیکی شبکه‌ی جهانی اینترنت، نیاز است که تمامی جوانب یک کسب و کار هم به این سمت سوق پیدا کند. به همین دلیل بسیاری از کسانی که برای محصولات خود به دنبال مکانی ایده آل برای بازاریابی هستند، این شبکه را محلی خوب برای این کار تشخیص داده‌اند و تا حدی بسیار هم این تشخیص صحیح است. به همین دلیل می‌توان گفت که بازاریابی قدیمی و سنتی امروزه به نوع اینترنتی خودش تبدیل شده است.


اصول کار همان است، ولی نوع و روش‌های بازاریابی فرق کرده است. اگر قبلاً با استفاده از نامه‌های کاغذی، بروشور، کارت ویزیت و … اقدام به بازاریابی می‌کردیم، امروزه لازم است که شیوه‌ی نوین آن استفاده کنیم. دیگر شاید روش‌های قدیمی کاربردی نداشته باشند.

مزایا و فرصتهایی که در بازاریابی برخط برای بسیاری از کسب و کارها به ارمغان آورده است، باعث شده است کسانی که به فکر پیشرفت در آینده هستند رو به این سمت آورده و از فرصت‌های بالقوه‌ای که هنوز جای آنها خالی است، استفاده کنند.

وقتی خرید به جای حضوری به صورت مجازی انجام می‌شود، پول از حالت کاغذی خارج شده و پلاستیکی شده است، ارسال کالا جدید شده است، باید نوع بازاریابی ما هم تغییر کند و از شیوه‌ی جدید آن استفاده کنیم. اینجاست که همگام با دیگر تغییرات کار خود را به بهترین نحو پیش خواهیم برد.

ما در حال گذر از زمانی هستیم که کم کم تمامی تراکنش های مالی به صورت برخط و آنی انجام می‌شود. پس چرا باید روش بازاریابی ما هنوز کاغذی باشد؟ آیا این مسخره نیست؟ تمامی ابزارهای قدیمی بازاریابی مانند هدیه‌ی تبلیغاتی، بروشورها، تبلیغات کاغذی و … به نوع الکترونیکی خود تبدیل شده‌اند که یکی از بارزترین نوع آن، همان ایمیل است که روز به روز به کارکرد آن افزوده می‌شود. پس جای کار در این عرصه بسیار گسترده است.

 
نظرات ()
 
 
ویدیوهای آموزش رایانه جمال