email-marketing

تبلیغات رایگان در گوگل

تبلیغات با استفاده از غول اینترنت یعنی گوگل، و آن هم به صورت رایگان چیزی است که به صورت یک راز باقی مانده است. اما ما در این بسته به شما این راز را آموزش خواهیم داد تا به راحتی به هدف خود برسید.

بیشتر بخوانید ...
email-marketing

بسته ایمیل رایگان

برای شروع بازاریابی ایمیلی بهتر است کار را از بسته‌ای شروع کنیم که حاوی تمامی ابزارهایی است که ما به آن نیاز داریم. در این بسته به راحتی هر آنچه که نیاز داشته باشید برای شما فراهم شده است و با کیفیت بالا آماده گردیده.

بیشتر بخوانید ...
email-marketing

تبلیغات رایگان در یاهو

اگر به دنبال تبلیغات رایگان با استفاده از یک ابر قدرت اینترنت به نام یاهو هستید، حتماً این مطلب را بخوانید. در اینحا به شما بسته‌ای را معرفی می‌کنیم که حاوی چنین ترفندی است؛ آموزش تبلیغات رایگان در یاهو...

بیشتر بخوانید ...
 

تبلیغات رایگان

تبلیغات رایگان

همیشه تبلیغات قسمت مهمی از بازاریابی بوده است که برای خود بسیار حساس است، و اگر درست در کار بازاریابی ما مورد استفاده قرار گیرد، موجبات افزایش سود و درامد ما را فراهم می‌کند. اما بخشی از تبلیغات ما را می‌تواند تبلیغات رایگان شامل شود. بدین معنی که شما بدون این که پولی را پرداخت کنید، از سرویس های مختلفی برای ایجاد تبلیغ رایگان استفاده کنید. بدین منظور حتماً باید هم نشانی اینگونه سایت‌ها و سرویس‌ها را یاد داشته باشید، و هم این که بدانید چطور باید از انها استفاده کنید. ما در اینجا اصولی را یادآور می‌شویم که می‌تواند شما را در امر تبلیغات رایگان تان یاری کند.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

شناخت محصول برای ارسال ایمیل تبلیغاتی

شناخت محصول برای ارسال ایمیل تبلیغاتی

فرض کنید که می‌خواهیم یک مسابقه تبلیغاتی برای فروش یک محصول با استفاده از بازاریابی به سبک ایمیل مارکتینگ را راه اندازی کنیم. از کارهایی که اول باید انجام داد، این است که زمان کافی را صرف شناخت محصولی که می خواهید بفروشیم کنیم. اگر محصول را خودتان تولید کرده باشید که مطمئناً از آن شناخت کافی را خواهید داشت. اما اگر سازنده و تولید کننده‌ی محصول شخص را افراد دیگری هستند، حتماً با آنها مشورت کنید و از آنها در مورد آن محصول توضیحات کامل را بخواهید. دراین مقاله به نکات مهم راجع به شناخت محصول برای ارسال ایمیل تبلیغاتی می پردازیم.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

تجزیه و تحلیل نتایج تبلیغات ایمیلی در ایمیل مارکتینگ

تجزیه و تحلیل نتایج تبلیغات ایمیلی در ایمیل مارکتینگ

پس از اینکه مرحله اول هر کاری را انجام دادید، باید یک تحلیل کافی از اجراییات خود داشته باشید. یک مدیر در هر زمینه ای، پس از برنامه‌ریزی و اجرا، باید اقدام به کنترل کار خود کند. یعنی باید ببیند که در کجا خوب کار شده، و در کجا کم‌کاری شده است و اقدام به جبران کمبودهای خود کند. در تبلیغات ایمیلی هم شما باید به این مورد توجه کنید که نتایج کار شما چگونه بوده، و با توجه به آنها، برای بهبود وضعیت رسیدن به هدف باید چکارهایی را انجام دهید.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

تعین هدف در تبلیغات ایمیلی

تعیین هدف در تبلیغات ایمیلی

اگر می‌خواهید در کار بازاریابی ایمیلی خود موفق شوید، باید عوامل زیادی را مد نظر قرار داده و از آنها تخطی نکنید. یکی از این نکات، این است که در اول راه برای خود تعیین هدف کنید که از راه اندازی یک کمپین تبلیغات ایملی، چه چیزی را می‌خواهید. یعنی در نهایت کاربری که شما به آن نامه ای را ارسال می‌کنید، می‌خواهید چه کاری را برایتان انجام دهد؟ پاسخ دادن به این سوال، همان تعیین هدف در تبلیغات ایمیلی است که حتماً بایستی انجام شود.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

شناخت خوانندگان قبل از ارسال ایمیل تبلیغاتی

شناخت خوانندگان قبل از ارسال ایمیل تبلیغاتی

امروزه با توجه به رشد استفاده از رایانامه و ایمیل در بین کاربران مختلف رایانه و همچنین جامعه‌ی انسانی، توجه بیشتری از جانب بازاریابان به این بخش معطوف شده است، که سرمایه گذاری را در این بخش انجام داده تا سود خوبی را به جیب بزنند! پس این گونه بازاریابان به فکر استفاده از ایمیل تبلیغاتی می افتند که حتماً باید نکاتی را در نظر داشته باشند. دقت کنید که اگر شما هم می خواهید از ایمیل تبلیغاتی برای مقاصد خود استفاده کنید، شاید اولین گام این باشد که شناخت کافی از خوانندگان خود داشته باشید. شما باید بدانید که برای چه افرادی می خواهید ایمیل آن هم از نوع تبلیغاتی ارسال کنید. این موضوع خیلی مهم است، و در آخر می تواند منجر به رشد کسب و کار شما شده، و یا با شکست روبرو شوید.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش اینترنتی

اینترنت امروزه به یک منبع کسب درآمد تبدیل شده است که هر کسی را قادر می‌سازد بتواند از آن استفاده کند و روزی خود را کسب نماید. اما روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که یکی از آنها فروش محصول یا محصولاتی است که فروش آنها از طریق اینترنت به سادگی امکان پذیر است. اما برای سود بیشتر باید چکار کرد؟ مسلماً باید فروش را بالا برد که این کار به موازات انجام برخی استراتژی‌هایی است که حتما باید توسط مدیر یک کسب و کار به درستی انجام شود. یکی از بهترین افعالی که می توان برای افزایش فروش اینترنتی انجام داد و آن را در پیش گرفت، استفاده از بازاریابی اینترنتی است. یعنی شما با استفاده از شبکه جهانی اینترنت، بتوانید محصولات خود را به دیگران بشناسانید، تا آنها در آینده‌ای نزدیک رغبت برای خرید محصول شما پیدا کنند.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

اهمیت استفاده از محتوای مشابه محصول در بازاریابی با ایمیل

اهمیت استفاده از مطالب مرتبط با محصول در ایمیل مارکتینگ

به مانند هر کار دیگری که شما میخواهید انجام دهید، اول باید مراحل کار را برای خود ترسیم کرده و اقدام به پیمودن آن کنید. یکی از این مراحل انتخاب محصول است. شما باید بدانید که چه محصولی را در بازاریابی با ایمیل خود می‌خواهید به فروش برسانید. در غیر این صورت ممکن است که شما در رسیدن به هدف خود ناکام بمانید. پس از آن هم باید مشخص کنید که چه محتوایی را می خواهید برای افراد مورد نظر ارسال کنید. یعنی چه نوع مقالاتی را باید برای آنها بفرستید که در نهایت منجر به خرید از شما و کالاها و خدمات شما شود. چیزی که در این مقاله قصد پرداختن آن را داریم، اهمیت استفاده از محتوای مشابه محصول در بازاریابی ایمیلی است که بسیار هم با اهمیت است.

 
نظرات () ادامه نوشته
 
 
ویدیوهای آموزش رایانه جمال