email-marketing

تبلیغات رایگان در گوگل

تبلیغات با استفاده از غول اینترنت یعنی گوگل، و آن هم به صورت رایگان چیزی است که به صورت یک راز باقی مانده است. اما ما در این بسته به شما این راز را آموزش خواهیم داد تا به راحتی به هدف خود برسید.

بیشتر بخوانید ...
email-marketing

بسته ایمیل رایگان

برای شروع بازاریابی ایمیلی بهتر است کار را از بسته‌ای شروع کنیم که حاوی تمامی ابزارهایی است که ما به آن نیاز داریم. در این بسته به راحتی هر آنچه که نیاز داشته باشید برای شما فراهم شده است و با کیفیت بالا آماده گردیده.

بیشتر بخوانید ...
email-marketing

تبلیغات رایگان در یاهو

اگر به دنبال تبلیغات رایگان با استفاده از یک ابر قدرت اینترنت به نام یاهو هستید، حتماً این مطلب را بخوانید. در اینحا به شما بسته‌ای را معرفی می‌کنیم که حاوی چنین ترفندی است؛ آموزش تبلیغات رایگان در یاهو...

بیشتر بخوانید ...
 

چرا باید از بازاریابی ایمیلی برای شناساندن محصول استفاده کرد؟

استفاده از بازاریابی ایمیلی برای شناساندن محصول

بازاریابی ایمیلی به معنای استفاده از ایمیل یا رایانامه برای ارسال پیام های عمدتاً اطلاعاتی و تبلیغاتی است که به مشتریان احتمالی با رعایت ضوابط می‌باشد. طبق مقالات قبلی، از انواع مخلتفی که برای بازاریابی گفته شد، چرا ما باید از بازاریابی ایمیلی برای شناساندن محصول خود به کاربران اینترنت استفاده کنیم؟ این سوالی است که در این نوشته قصد داریم به ان پاسخ داده و به شما اهمیت استفاده از ایمیل را برای فروش محصول بیشتر بشناسانیم.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

بسته راه های قانونی کسب درآمد از اینترنت

بسته راه های قانونی کسب درآمد از اینترنت

رسیدن به یک درآمد خوب، از خواسته های هر کسی که می خواهد درآمدی داشته باشد. درآمدی که علاوه بر خنثی کردن مخارج آن شخص، بتواند با آن در کارهای دیگر هم مانور دهد. به همین دلیل باید پی راهکارهایی رفت که زودتر ما را به کسب درآمد از اینترنت می رسانند. بسیاری از افرادی که حال به کسب درآمد رسیده اند، اظهار داشته اند که اگر این نکاتی را که الان می دانستند، یکی نفر چند سال پیش به آنها می گفت، زودتر می توانستند به اینجا برسند. این یک حقیقت است که اگر ما پولی را به جای خود و درست خرج کنیم، نباید آن را از دست رفته بپنداریم. به همین خاطر باید رو به بسته های آموزشی آورد که واقعاً بتوانند ما را در این راه کمک کنند و راه را بهتر به شما نشان دهند. اگر شما هم می خواهید با خرج اندکی مبلغ زودتر به این هدف برسید، به شما پیشنهاد می کنیم که بسته راه های قانونی کسب درآمد از اینترنت را به عنوان یک گزینه خوب در نظر بگیرید.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

آموزش تبلیغات رایگان در گوگل

تبلیغات رایگان در Google

تبلیغات در موتورهای جستجو و بواسطه شرکای آنها بسیار موثر است. باید دانست که یکی از بهترین روش های فروش محصولات استفاده از این گونه تبلیغات است تا بازدید سایتمان را بالا برده و پس از آن به فروش بالای کالا برسیم. اما چکار کنید که به صورت رایگان از تبلیغات گوگل استفاده کنیم؟ در بسته آموزش تبلیغات رایگان در گوگل به شما به صورت تصویری و همراه با هر نوع ابزاری که برای این کار  نیاز دارید، می آموزیم که به راحتی از تبلیغات گوگل استفاده کنید، ان هم به صورت رایگان و بدون اینکه مشکلی داشته باشید و یک قران بپردازید.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

پکیج استثنایی ایمیل مارکتینگ همراه با 25 میلیون ایمیل ایرانی

پکیج استثنایی ایمیل مارکتینگ همراه با 25 میلیون ایمیل ایرانی

پست الکترونیک از قدیی ترین ابزارهای ارتباطی است که با آمدن شبکه جهانی وب خودی نشان داد و تا به امروز دارای کاربرد بسیار وسیعی است و می توان بر همین اساس سرمایه گذاری های خوبی را بر این مبنا داشته و با استفاده از آن به بازاریابی ایمیلی پرداخت و محصولات و کالاهای خود را به فروش برسانیم. اما به نظر شما برای این کار، یعنی ایمیل مارکتینگ باید از کجا شروع کرد؟ اولین کار این است که به لیست ایمیل خوب و کاربردی دسترسی داشته باشیم که بوسیله آن بتوانیم کار تبلیغات ایمیلی خود را شروع کنیم. به همین دلیل ما به شما پکیج استثنایی ایمیل مارکتینگ همراه با 25 میلیون ایمیل فعال ایرانی را پیشنهاد می کنیم که با استفاده از آن، شروع خوبی را در بازاریابی ایمیلی خود تجربه خواهید کرد.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

آموزش رازهای تبلیغات رایگان در یاهو

آموزش رازهای تبلیغات رایگان در یاهو

تبلیغات ایمیلی بوسیله انواع و اقسام نرم افزار انجام می شود. برنامه های بسیاری نوشته می شوند که شما بدان وسیله می توانید اقدام به ارسال ایمیل انبوه به صورت تبلیغاتی یا حتی اطلاع رسانی کنید. برخی از آنها بروی رایانه شما قابل نصب هستند و برخی دیگر بروی یک سرور نصب می شوند. اما برخی از برنامه ها و هک ها وجود دارد که با استفاده از خود سرویس دهنده ایمیلهای معروف، مثل یاهو و جی میل اقدام به ارسال نامه تبلیغاتی می کنند. در اصل این یک ترفند است که خیلی از افراد از آن برای استفاده در امر تبلیغات ایمیلی، بهره می برند. البته باید دقت کنید که این موضوع در هیچ کجای اینترنت به صورت رایگان وجود ندارد و شما اولین باری است که می‌توانید بسته ای را دریافت کنید که به صورت تصویری و همراه با فیلم به شما نحوه ارسال ایمیلی تبلیغاتی با استفاده از سرور یاهو به صورت رایگان را آموزش می دهد. پس با بسته آموزش رازهای تبلیغات رایگان در یاهو با ما همراه باشید.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

تبدیل بازاریابی به انواع اینترنتی آن

email-marketing

امروزه با تبدیل شدن شهروندان یک شهر، به شهروندان الکترونیکی شبکه‌ی جهانی اینترنت، نیاز است که تمامی جوانب یک کسب و کار هم به این سمت سوق پیدا کند. به همین دلیل بسیاری از کسانی که برای محصولات خود به دنبال مکانی ایده آل برای بازاریابی هستند، این شبکه را محلی خوب برای این کار تشخیص داده‌اند و تا حدی بسیار هم این تشخیص صحیح است. به همین دلیل می‌توان گفت که بازاریابی قدیمی و سنتی امروزه به نوع اینترنتی خودش تبدیل شده است.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

بازاریابی ایمیلی چیست؟

بازاریابی ایمیلی چیست؟

هدف از نوشتن این مقاله پاسخ دادن به سوال شما، مبنی بر بازاریابی ایمیلی چیست، است. بازاریابی ایمیلی در اصل به معنای ساخت یک ارتباط است، ارتباطی که در نهایت منجر به اتفاق اتفادن رویدادی می‌شود که شما برای آن برنامه ریزی کرده‌اید (مثلاً فروش یک کالا). اما ابزار این ارتباط چیست؟ ابزار این ارتباط ایمیل یا رایانامه است که به عنوان یک خط ارتباطی بین شما و مخاطب شماست.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

معایب بازاریابی اینترنتی

معایب بازاریابی اینترنتی

هر کاری دارای معایت و مزایای است که باید با توجه به آنها اقدام به انجام یا انتخاب آن کرد. در فروش بیشتر از طریق بازاریابی باید بتوان کاری را انتخاب کرد که دارای مزایای بیشتری نسبت به معایب آن است. از آنجایی که بازاریابی اینترنتی بیشتر مورد نظر صنایع و صاحب نظران است، باید به معایت آن هم توجه کرد که البته آن را تبدیل به یک الگوی خوب برای انتخاب یک استراتژی مناسب کرده است. در ادامه به معایب بازاریابی اینترنتی اشاره خواهیم کرد.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

مزایای بازاریابی اینترنتی

مزایای بازاریابی اینترنتی

در هر کاری پس از این که یک محصول خوب و با کیفیت تولید شد، باید اقدام به معرفی آن کالا یا خدمات به مشتری‌های بالقوه کرد. برای این منظور از یک خط مشی به نام بازاریابی استفاده می کنیم. بازاریابی برای خود انواع و اقسام مختلفی دارد که بسته به نوع کالا، شرایط جامعه و دیگر عوامل مهم، که تعداد آنها کم هم نیست، باید از یکی از روش‌های آن استفاده کرد. مثلاً تبلیغ در برنامه های تلویزیونی یک نوع بازاریابی است که عملکرد بسیار خوبی هم دارد. اما امروزه سخن از بازاریابی اینترنتی به میان است. بسیاری از افراد این نوع بازاریابی را بیشتر ترجیح می‌دهند و آن می‌توانید به دلیل مزیت‌هایی باشد که در این کار خوابیده است. به همین دلیل، ما در این نوشته به مزایای بازاریابی اینترنتی اشاره خواهیم کرد.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

انواع بازاریابی اینترنتی

انواع بازاریابی اینترنتی

برای این که بهتر بتوانیم از بازاریابی اینترنتی استفاده کنیم، بهتر است که با انواع آن آشنا شویم. برای دسته بندی بازاریابی اینترنتی، به شیوه های مختلفی می توان اقدام کرد. اما یکی از بهترین‌های آن استفاده از ماهیت آن در امر تقسیم بندی است. در ادامه با استفاده از این الگو به دسته بندی بازاریابی اینترنتی و توضیحات کامل آن می پردازیم که البته هر کدام از آنها دارای زیر مجموعه و انواع گوناگون دیگری است.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی که به بازاریابی آنلاین با برخط، بازاریابی مبتنی بر وب و … هم معروف است، عبارتست از شناساندن محصول به مشتریان بالقوه، با استفاده از روش‌های نوین بازاریابی الکترونیکی. در نظر بگیرید که یک سایت دارای مطالب و مقالات مختلفی است که بازدیدکنندگان بسیاری به آن سر می زنند. در کنار آن هم اقدام به معرفی و فروش کالاها و یا خدماتی می‌کند که یا خود تولید کننده‌ی آن است یا نیست. این یک نمونه از بازاریابی اینترنتی بود که باید عرض کرد این نوع بازاریابی دارای انواع و اقسام مختلفی است، که کسی که می‌خواهد در این عرصه موفق عمل کند، باید با انواع بازاریابی اینترنتی و اصول آن آشنایی کافی داشته باشد.

 
نظرات () ادامه نوشته
 

بازاریابی ایمیلی هنوز موثر است؟

بازاریابی ایمیلی هنوز موثر است؟

تازگی گرفتن نامه با استفاده از رایانامه یا ایمیل از بین رفته است. پدیده‌هایی مثل وبلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی، RSS و فیلترهای هرزنامه نشان می‌دهند که چرا بسیاری از افراد اظهار می‌کنند که بازاریابی ایمیلی مرده است. اما هنوز آمار و ارقام چیز دیگری را نشان می‌دهند. انجمن هدایت بازاریابی پیش بینی کرده است که در سال 2010 ایمیل مارکتینگ برای سرمایه گذاری هر یک دلار، 42.08 دلار پول تولید کرده است. مطمئناً بازاریابی با استفاده از ایمیل تغییر کرده است، اما داوران هنوز نمی‌دانند که چه چیزی رشد خواهد کرد و چه چیزی نابود شدنی است. به هر حال، نظرات به بازاریاب‌های ایمیلی بستگی دارد، که بتوانند به تغییرات دورنمای اینترنت با تغییرات مناسب جواب بدهند یا ندهند.

 
نظرات () ادامه نوشته
 
 
ویدیوهای آموزش رایانه جمال